11 Nisan 2014 Cuma

YA KENDİNE YAKIŞANI GİY, YA DA GİYDİĞİNİ KENDİNE YAKIŞTIR


       Kendimde ve etrafımdaki insanlarda en çok dikkat ettiğim şeylerden biri giyimidir. Tarzımızın uyması üzerinde pahalı ve marka olan eşyalar olmasından bahsetmiyorum tabiki. Herkesin dediği klişe bir laf vardır ; ''moda benim için kendime yakışanı giymemdir'' :) Gerçekten de öyle.. Bir çok örnekleri var ki, sadece güzel bir markanın ürünü olduğu için veya sayılı imalatı olan bir ürün olduğu için genelde ünlü, sosyete kesim tarafından alınan ve maalesef ki giyinen kıyafetler.. Ahh Ahh.. Tek açıklaması görüntü kirliliği.
      Mesela boyfriend pantolonları örnek verelim. Yahu fıstığım boyun zaten kısa bunu giyerek neden daha kısa görünmek için uğraşıyorsun. Yakışmıyor da. Bu yapılan özgüven değil bu saçmalık. Aynı şey bu pantolonu kalın bacaklıların giymesinde de geçerlidir.
     Sizler pantolon giymeyin etek giymeyin dar giymeyin değil. Sizler; kesimleri şekli duruşu size uygun olanları giyinin. Tabikii bir modacı gibi uzun ve detaylı açıklamalar yapamam burada. Fakat gözlemlerimi bu şekilde dile getirebiliyorum ancak. 
     Demek istediğim size yakışanı giyerek kendinizi daha önde tutabilirsiniz. Yok illa ben yakışanı giymem gözüm ötekilerde diyorsanız çeşitli yöntemler düşünmek için yola koyulun. Verdiğim örnekten devam ediyorum öyleyse, boyfriendin altına topuklu giyerek biraz bacak boyunuzu uzatıp daha hoş durabilirsiniz böylece; giydiğinizi yakıştırma yolunda adım atmış olursunuz..
    Bugün karşılaştığım görüntülerden hemen pay çıkarmışım sanırım ki yazdım bunları. Umarım kalp kırmamış, moral bozmamışımdır tavsiyemle. Vaktini ayırıp okuyan herkese teşekkürler, öpüyorummm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder